kungawesome

Here it comes right in your face..

Skoldag - En halv iaf

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!

Idag har jag varit i skolan, sluta 10.30 idag (Y)!
Gick från 08.20

Men imorn blire vanlig dag, fannnnn men då ska man vara med Elin.
Och idag ska man vara med Lina men hon slutar typ runt 15 har jag för mig (:

Så just nu, musik och skriver (a)

Angående min nya färg, HAHAH så fail de blev, skulle ju ha brunt med röda nyanser? De vart med rött med bruna nyanser xD
Löshåret passar inte.. D:
Ja, låt bilden säga allt..



Fail.se

Men aja tog bara 49072984357 år att ladda in bilden också för jag råka ju flytta runt mapparna runt halva välden först innan jag klicka rätt ._.
Smart Iknow!

Vet inte om jag ska göra nått åt håret, vill inte riskera att gå mörkorange hår om jag brunar till det xD
De skulle ju itne vara så mycket vackrare på mig xD

Vi hörs

Kommentarer

  • Megggggggııııeee <333333333333333 säger:

    Lıııııııına!

    Asso ar ju ı turklandet, men det gar ınte att logga ın pa msn eller skype eller facebook, star typ att det ınte ar gıltıgt :S men kan du logga ın pa mın facebook och se om det gar? har ınte dem sısta bokstaverna har, ıts sucks. det star ocksa att det ınte ar kopplat med mıtt konto och bla bla bla

    Men aah, ses nar jag kommer hem gullunge! pusshej<33333333333333333333333

    2011-08-27 | 09:23:03

Kommentera inlägget här: