kungawesome

Here it comes right in your face..

Min dag

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!

Idag har jag varit i skolan, första dagen, gick väl bra!
Sen följde Fritte med mig hem när jag sluta och sen kolla vi på nån läskig film, eller nja sådär läskig, men spökerna och zombierna kom nära i bild hela tiden, och jag och Fritte skrek typ lite och min bror och hans kompis vart asrädda när vi skrek xD

Men sen drog Fritte hem och då åkte vi och handla på Ica, sen när vi kommmer hem och ska precis gå upp från garaget så ser vi Lina. Maxx börjar skrika som en galning efter henne men hon hörde inte, så jag smsa att jag såg henne så drog jag ner till centrum för att snacka lite med henne och hennes kompis Emelie som också var med (:

Sen nu nyss upptäckte jag att min favorit tv serie börjar idag på 3an klockan 21.00! HollyWood fruar! De är askul :D
Rekomenderar att se de.

Snart så ska man också färga håret och de blir bild på de sen efter ;)  Jag har jhu redan brunt men ska göra lite mer röd/brunt mer "fin"  brun (:

Gammalbild.

Kommentarer

  • Helena säger:

    fick du bra schema?

    2011-08-22 | 20:27:22
    Bloggadress: http://helenaskvarter.blogg.se/
  • lina säger:

    Hehe taack :D <3333333333

    Glad jag är för du älskar mig oxå ;)<333333333

    och aa , det har vart den bästa sommarlovet med dig :D <333333333

    2011-08-22 | 22:37:06
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: