kungawesome

Here it comes right in your face..

Barnvakt + Shopping

Kategori:

Hej!

Dagen igår:

Igår var jag och Lina barnvakt till två småbarn, eller nja små och små, den ena va 5 och den andra 7 har jag för mig. Inte så mycket hände igentligen, men de va väl rätt kul sancka lite med Lina och så, venne vad jag ska säga om de riktigt xD

Dagen idag:

Idag var jag med Fritte och handla i centrum! :D
Det var kul, vi köpte en massa grejer och Fritte de smartasset glömmer sin H&M-påse på Cubus i omklädningsrummen så vi fick springa dit och hämta den ._.  xD
Men lägger upp bilder på vad jag köpte och låter de säga resten.



Fin hand, jag vet.
Ring, Glitter
Armband (Silver), Ur & Penn
Armband (Leopard),  ?


Shhhne bild men de gör inget (:
Kedje örhänge, Glitter


Torr shampoo, H&M


Ansiktsmask, H&M


Nåra gummiband jag fick när jag köpte de jag köpte på Glitter


T - shirt, GinaTricot


T - Shirt, H&M


Mjukisar, Cubus



De va väl allt, hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: