kungawesome

Here it comes right in your face..

9/8 - 10

Kategori: Iaa's liv<3

Ingen bra rubrik kom jag på!


Men aja, idag kommer Fritte ev. Meggie hit vid typ 14 och ska sova här idag, wiih, skulle igentligen åkt till Fritte men jag har ingen bussremsa .. hihi

Men jag kan berätta lite om igår.

Igår var jag med Lina, och nåra av henes kompisar, och så följde min brosha med xD hahah
Men vi gjorde väl inget speciellt mer än att snacka och sitta på en bänk och skratta (:

De va en rätt småläskig grej som hände när jag och Maxx skulle följa Erik till bussen, för Lina och de två andra skulle gå hem till Lina och göra nått men Maxx ville hem så jag gick med han, men iaf sen när vi går genom centrum precis vid ingången typ så ståre 1 kille och 2 tjejer och den där killen råglor på min jag bara vafan typ, sen han gör tecken på att jag ska komma jag bara "uh :s" typ så jag fortsätter gå, sen gör han ett till tecken på att jag ska eh ah på han... jag bara "Kom spring jag vill ut här ifrån!!!!" Erik och Maxx bara "Vaa?" Jag bara "KOM!!" hahahha xD
Fick lite panik, men de va lite läskigt faktiskt xD

Sen på kvällen igår så snacka jag med Lina och hennes kompis han va lite.. wierd xD Han sa vi dissa han hela tiden sen jag bara "Du skulle bara våga säga vi dissar dig" hahahhah xD

Hahha jag snacka lite med Anton också, men han va för "trött" för att snacka så han typ viska jag bara "VAAA!?" typ hela tiden xD

Hahha men nu ska jag gå och duscha och fixa mig

Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: