kungawesome

Here it comes right in your face..

Vem fan är du?

Kategori: Iaa's liv<3

Jag har fått en massa kommentarer av en människa som typ döper sig till olika saker som tex: Malin, Carolina, Pontus och en massa annat.. jag undrar bara vad de är för fel? Jag ser ju att de är samma IP nummer, och nu såg jag att du som har de här IP nummret hade skrivit på min kompis blogg att du tyckte min och Emelies blogg var tråkig, varför läser du då den för? Sen äre konstigt att du skriver att min blogg är fin om du inte änn tycker de..

Ville bara skriva de här, för de är jävligt irriterande..

Bara så du vet-

Kommentarer

  • Lina Knas Thoor <3 @ säger:

    Älskling, den här som kommenterar är en tönt :)

    Han/hon har inge liv :) och denna sak borde känna dig och dina kompisar. Hur annars fick den tag på din och dina kompisars blogg ?? <3333

    Jag ska hjälpa dig ta reda på vem saken är (: <333

    2011-04-19 | 07:59:40
    Bloggadress: http://www.knasbarn.bloggplatsen.se
  • Emelie säger:

    höööö menar du min blogg lina? :O

    2011-04-19 | 11:17:42
  • Lina Knas Thoor <3 @ säger:

    ja, om det var din blogg den skumma personen fick tag i, aa :)

    2011-04-20 | 06:48:23
    Bloggadress: http://www.knasbarn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: