kungawesome

Here it comes right in your face..

Svaren!

Kategori:

Linnea om Frågestund:
1. Kallas du för någonting? :)
2. Var har du köpt din "rosarandiga" tröja?
3. Du verkar snäll, hur många vänner har du?
4. ÄLSKAR ditt hår. Hur kan du få det så rakt och fint?
5. Vad använder du för hår produkter?
6. Var har du fått din sjukt roliga humor ifrån? xD
7. och till sist, vilka är dina "sötaste" klädesplagg du har? :)

Kram på dig, och bästa bloggen!


Svar:  1. Haha ja faktiskt, Linis, Iaa, trollet, pöjk och gulleplutt.. Hahahah xD
           2. Jag har köpt den på H&M
           3. Hahah ojj vilken svår fråga, jag har många (:
           4. Jag plattar mitt hår (:
           5. Se bilden (:     (bild 1)
             
           6. Hahah, från min pappa trorja.. xD
           7. Se bilden (:   (bild 2)
               
                           (bild 3)
               
                (Fin Fin bakgrund..)


Anonym om Frågestund:
8. hur gör du håret???????????

9. Smink du använder????

10. Klädstil????

11. Plattar du ditt hår med plattang? ^^


Svar: 8. Jadu, jag gör inget speicellt med de, plattar det och bortstar det typ (:
          9.  Se bilden (: (bild 4)
             
             (Jag använder OFTAST dehär men inte alltid)
           10. Jadu, jag har väl en färgstark stil fast ändå som alla andra..
           11. Haha ja (:



vickan om Frågestund:
12. Vilken hårfärg skulle du helst vilja ha ? ^^ Hahaa, kom inte på en bättre fråga 8)


Svar:  12. Jag vill nog ha den som jag har nu, annars hade jag ju inte färgat de såhär (; (Brunt med ljusa slingor)



Fritte ♥ om Frågestund:
Hejj, sötis :D♥

13. Hur kan du vara så grymt söt? :D
14. Vad gillar du mest med din kille? ;)
15. Vad för hårprodukter använder du?
16. Favvis smycken?

Det var det jag kom på ♥
Ses sötnos ;)
Kram ♥

 
Svar:   13. Jag är inte söt Fritte, önskar jag var D:
            14. Vet inte ^^
            15. Se bild 1 (:
            16. Se bilden (:
                                        (bild 5)




FLER SVAR I NÄSTA INLÄGG!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: