kungawesome

Here it comes right in your face..

Svaren!

Kategori:

Anonym om Frågestund:
35. Har du löshår?????????????
36. Är du nöjd med ditt hår????????

Jag gillar ditt hår



Svar:   35. Nej det har jag inte (: Jag vill inte ha de heller.
           36. Nja, jag skulle vilja att det var lite tjockare hårstrån för mina hårstrån är så tunna så de klyvs så lätt..



 Anonym om Frågestund:
37. Vad har du för musiksmak?
38. Låttips?
39. Favorit djur?

Niceiga frågor HAAAAAAAAAH? :D


Svar:  37. Lite blandat, men jag gillar hardstyle (:
          38. Bass... Can U Hear Me? - Beat Dominator xD
          39. Kissekatt



KÅÅÅHPEEEH ( Meggie xD ) <3333 om Frågestund:
Heeeeej gullet ;D
Nu ska jag fråga dig en massa grejor :D
40. Vilket är din favorti outfit ?
41. Du kommer inte lägga upp gurkbilden på mig nån gång vah ? D: xD
42. Vart köpte du vaniljcola grejen till soda stream ? :D yummi :D
43. Favorit ämne i skolan ?
44. visst är jag underbar (a' xDD
Random frågor, men pusspuss :D <3333


Svar:   40. Jeanse och en hoddie över typ (:
            41. Haahah vem vet ;) xD Nej då.
            42. Vet inte, kan fråga far min.. xD
            43. Livskunskapen typ (:
            44. Klart du är! <3333



Anonym om Frågestund:
Vad har du för en laptop?

Svar: Se bilden (: (bild 8)



Sen sitter jag vid den här datan också
(bild 9)




TROR DET VAR ALLA SVAREN :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: