kungawesome

Here it comes right in your face..

Svaren!

Kategori:

Lina Knas Thoor <3  om Frågestund:
17. villu hänga med mig på väääärsta promenaden i tyresö orten som är 2 timmar lång? ;) <3333


Svar:  17. Hahah kanske de x) <3333





Hannah om Frågestund:
18. Vad har du för en mobiltelefon?
19. Ska du videoblogga någon gång? :D
20. Pinsamt minne? xD
21. Är du en sånn dära "The Sims 2" nörd som jag? :D

De va de jag kom på, hejdå (:

 
Svar: 18. Se bilden (:       (bild 6)
          
19. Haha ja, någongång :D
20. Kommer inte på någoot sådär rakt på men det finns nog många.. xD
21. Haha jag var en "The Sims 2" nörd :D älskade att spela de förut, men det har lugnat sig nu x)


Pontus 14.år (om du undra) om Frågestund:
hej Lina!

diggar din blogg :)
22. hur gammal är du?
23. bor du i vendelsö?
24. gillar du att spela fotboll?
25. lust att snacka lite mera? :)

hare bra :D


Svar:  22. Jag är snart 14 (:
           23. Ja, ibland
           24. Ja, fast jag gillar mer innebandy
           25. Visst x)



  
Isa om Frågestund:
Hej!

Gillar din blogg och småföljer den lite.. här kommer lite frågor :)

26.  Kan inte du lägga ut "dagens outfit" någon gång?
27. Vilken vän står dig närmast? (vilka)
28. Vad lyssnar du på för musik?
29. Vilka sorters parfymer har du?

Lägg gärna in bild på dom :D

Kram

Svar: 26. Haha jo visst kan jag väl de.
          27. Ojj, det är väldigt många som jag kan lita på..
          28. Lite olika (:
          29.  Se bild (:
                (bild 7)




Sanni om Frågestund:
30. Avnänder du linser??????????????
Svar: 30. Nej det gör jag inte




Evelina om Frågestund:
31. Hur kan du va så fin?
32. Har du något husdjur?
33. Vad heter det isåfall? :)
34. Favorit färger?

Det var de jag hade :)


Svar:  31. Det är jag inte (:
          32. Ja. en misse Kisse
          33. Det heter Maischof..
          34. Svart, silver, blå, röd, ovh gul




MER SVAR I NÄSTA INLÄGG! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: