kungawesome

Here it comes right in your face..

Studsmatta :D

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!

Förlåt för den asdåliga uppdateringen, men min data har varit helknäpp så den laggar fast såfort man ska lägga in bilder -_-

Men aja hoppas de funkar den här gången x)

Idag var jag med Fritte och vi kolla på någon konstig, och lite allmänt skumm film.. xD
Sen så gick jag hem och åt och sen hoppa jag studs matta :D

Här kommer en bild från igår när jag igentligen tänkte blogga om dehär men de får bli idag ist, så den här är inte från idag (:


Och eftersom mitt face såg så stört ut var jag tvungen att sätta en liten stjärna för xD

Hahah kunde tydligen bara ladda upp en bild, sen stanna bild tjofräs systemet...

Nu ska jag in på msn och vara lite "skriv" social (:

Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: