kungawesome

Here it comes right in your face..

Random sak (:

Kategori:

PERSONLIGT

01. vad heter du? 
Lina
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Fay, typ, de är najs (:
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Tjej: Felicia  Kille: Har för mig att de va typ Lucas eller nått xD
04. vilket stjärntecken är du? Våg
05. vilken årgång är du? 97..
06. vart bor du? Stockholm
07. bott utomlands? Nej
08. flyttat antal gånger? Typ, 6 gånger eller nått xD
09. vart skulle du vilja bo? Där jag bor nu trorja..
10. vilken skolklass? 7.1
11. vad vill du bli när du blir äldre? Vet inte, kanske bara starta eget..

UTSEENDE


01. hur lång är du? 155 cm..
02. hur mycket väger du? Vem vill svara på den här frågan? xD 
03. hårfärg och frisyr? Brunt, uppklippt med snelugg
04.ögonfärg? Blå  
05. mest nöjd med? Mina ögon
06. minst nöjd med? Går inte att välja EN sak, för de finns flera..
07. skostorlek? 35 - 37
08. glasögon? Nejje
09. har du några piercingar/tatueringar? Nae, men de skulle väl vara örhängen då,,

FAVORITER

01. filmer? Alla "HarryPotter" filmerna :D
02. låtar?  Just just precis nu så äre "Brokencyde - schitzo" och "World is mine - Showtek"
03. årstider? Sommar och höst
04. mat/dryck? VaniljCola och Taco trorja
05. djur? Kisse misse och getar
06. färg? Silver, blå, röd och svart
07. parfym? Vet inte vad den heter, men de är en flaska som ser ut som ett utropstecken (:
09. ämne i skolan? Slöjd, och livskunskap trorja
10. sysselsättning? Kompisar, datan, bloggen, familjen och skissa

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? Jeanse jacka
02. vad använder du just nu för skor? Skor från "Reebok" dom är blå/vita (:
03. favoritfärg på kläder? Olika
04. favoritmaterial på kläder? Har ingen favorit på de precis..
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Jadu, en massa
06. favoritaffärer? H&M, Cubus, BikBok, GinaTricot, Ur&Penn och Glitter
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Beror på
08. favoritmärke? Sånna "collige" märken eller vad man nu ska säga xD
09. vad har du för tröjstorlek? XS, S

DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan? Litet (:
2. vilken färg på tapeterna? Lila, och vita -_-
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Vitt, vitt och åter vitt.. TRÅKIGT..
4. vad vill du ändra där inne? Allt, tapeter, möbler och sånt. Hade faktiskt lila rum i förra huset också -_-
5. vad har du där inne av följande:
a) tv? No
b) video/dvd? Nej
c) dator? Yesss
d) stereo? Såfort jag orkar ta in den till rummet igen så ja.
e) telefon? Mobil - CHECK

6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Garage taket och lite skog.
7. vad gör du oftast i ditt rum? De man brukar göra i ett sovrum ;) HAHAHA nej men jag sitter väl vid datan och sover (:
8. favoritpryl i rummet? Sängen och spegeln, för den är så rolig och stå framför för man ser lixom hela sig så kan man så där och se ful ut xD


A) Fyra jobb jag haft:
1.
  Skola
2.  Skola
3. ...SKOLA..
4. Gissa vaad... SKOLA..

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Alla "Harry Potter" filmer
2. American Pie
3. Kommer inte på nån
4. Kommer inte på nån

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Hökarängen
2. Krusboda
3. Stockholm
4. Haninge

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. HollyWood fruar!!!!
2. -
3. -
4. -


E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Spanien
2. Grekland
3. (Rhodos)
4. Danmark


F) Webbsidor jag besöker dagligen:
1. Blogg.se
2. Facebook.se
3. Fokis.se
4. Youtube.com

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Tocos
2. Lax
3. Kyckling
4. Lasange (?)

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Mallorca
2. Med ****
3. Kommer inte på nått
4. Kommer inte på nått

Kommentarer


Kommentera inlägget här: