kungawesome

Here it comes right in your face..

Nyvaken Lina - Ja

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!

Idag ska jag kanske åkta till båten och hjälpa pappa med attt sätta upp lite lampor i "taket" fast jag vet inte, kanske hittar på nått annat kul eller så får jag sitta här och tråka sönder mig själv.. xD

Aja här är jag idag:


Kolla så fin jag är när jag är nyvaken.. haha xD
Har inte fixat håret eller nått.. de ända jag gjort är klätt på mig

Oke kommer inte på något mer att skriva nu efter som jag inte gör nått alls, jo förutom att blogga då, men de märks ju.. men annars så chattar jag bara med nåra på skype och msn..

Hah jag gick och la mig halv 3 igår.. bara får några randoms höll mig vaken på skype i deras samtal, men tillslut så dissa jag :D Var astrött, och sen vare en jävel som satt och sjöng opera.. och de va en kille så tänk hur de lät..
Hahaha

Men nu ska jag äta frukost, kolla de blev ett fint inlägg nu iaf (:


Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: