kungawesome

Here it comes right in your face..

Idag

Kategori:

Hejhej

Idag ska man med Lina till centrum, jag måste köpa ett vitt linne. Haha najs info jag vet men xD
Sen när jag kommer hem blir det lite pluggning.. eller ja.. jag ska skriva en dum labbrapport till NO..
Sen efter de så gör jag något kul (:


Vet man ser så mycket, min säng är ju så bäddad och fin, men jag orka inte fixa den sammtidigt som jag tog bilden, men nu är den faktiskt bäddad ^^

Haha sen igår bara för att jag hade så tråkigt så rita jag av Sasuke i Naruto.. vart faktiskt nöjd...

Update:
Nej jag har inte karkulerat den, jag hade en bild brevid som jag kolla av, om "du" inte tror mig kan du fråga min bror som satt bervid (:

Ignorera mitt fula face.. haha xD

Men nu ska jag börja gå imot bussen trorja..

Vi hörs!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Hej lina!

    jag följer din blogg varenda dag , jag älskar den <3

    jo ville bara kommentera den bilden du har "ritat"...den har inte du ritat själv du har kalkulerat den från en annan bild ..... jag har den bilden hemma och ja villa bara kommentera det...



    Men jag älskar din blogg den är skita fin och du har rolig humor :D kram från mig

    2011-04-03 | 16:09:59
  • Linnea säger:

    Malin sa hon att hon hade ritat den själv eller? NEJ juste, hon kanske bara rita av den, hurfan ver du att hon karkulera? Satt du brevid eller? -.-



    P.s Älskar din blogg, älskar ditt håår och dina ögon D:

    <3 Kraaam

    2011-04-03 | 18:43:52
  • Yasmine säger:

    Åh vad snyggt du ritar! Ällskar din blogg, fäljer den varje dag! :D

    Fin är du också :)

    2011-04-03 | 19:07:30
    Bloggadress: http://yasmineeeeeslife.blogg.se/
  • Anton säger:

    Tjena snygging!

    2011-04-03 | 19:08:46
  • Emelie säger:

    Tjo!

    Linnea inte för att vara taskig, men måste du gå på någon du inte känner visst jag gör det nu men asså visst lina kanske ritade av...men vem bryr sig den blev fin..och du behöver minsann inte lägga dig i om Malin tycker det så låt henne du behöver inte börja svära .... det är som om jag skulle säga men Linnea ditt jävla äkel dra nått gammalt över dig..nu skulle inte jag säga det till dig men ja låt folk ge sina kommentarer utan att du ska börja svära åt dom



    Lina saknar dig ses i skolan <3

    2011-04-03 | 20:26:37
  • Linnea säger:

    Så det är snällare att säga att man har karkulerat den? Så han hon inte änns de? Fett taskigt..

    2011-04-03 | 20:56:10
  • Linnea säger:

    Men vadå? Är det inte taskigt om Lina kanske ritar sådär bra iverkligheten och sen kommer någon och bara: DU HAR KARKULERAT!

    Och sen satt hon inte änns brevid.. hon kollade väl av från datan eller något, jag tror faktiskt att hon är duktig på att rita, förresten "Emelie" så la du ju dig själv i -.-

    2011-04-03 | 21:36:27
  • Emelie säger:

    eh ja det gjorde jag...jag la mig i..

    föresten sa jag inte att Malin hade rätt elr sa jag?

    jag sa att du behöver inte svära..visst lina kanske "ritade av" men va dåra det gör väll inget om hon hede karkulerat det var lika fin ändå...

    asså bara lägg av med ditt skitsnack....

    föresten vem bryr sig om Lina karkulerade elr inte?

    det är fint iallafall ....

    2011-04-04 | 14:50:06
  • Linnea säger:

    Men hon kanske inte karkulerade? Hon kanske är fett med PRO på att rita? ;)

    2011-04-06 | 18:39:24
  • Emelie säger:

    jag sa inte attt hon hade karkulerat ...

    2011-04-06 | 19:48:21
  • Linnea säger:

    Nej, men de va säkert de du mena.

    2011-04-06 | 20:02:21

Kommentera inlägget här: