kungawesome

Here it comes right in your face..

Idag & Igår

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Tänkte bertäaa lite vad som hände igår eftersom jag inte blogga så mycket (:

Igår:

Först så åkte jag ju hem till Fritte och mötte upp Meggie, så gick vi först till "fågelgungan" sen så gick vi hem till Fritte och hämta lite pengar, jag fick en cola och Meggie och Fritte tog sånn här slushsak.. xD
Sen satte vi oss på en liten gräsplätt och då kommer de nån konstig unge fram till mig och bara "HEEEJJ" och jag tänker ungefär såhär "Vem fan äre där..? :s" Men jag typ börjar asgarva ist och spinger där ifrån typ, och dör lite.

 Sen han den konstiga ungen frågar efter Meggie telefonnummer och typ ropar såhär efter oss: "ÖOOEUUEHH" typ nått sånt :s Asläskigt, så jag och Fritte typ spinger iväg och asgarvar samtidigt xD
De var lite scary faktiskt xD

Sen efter de så jag Meggie hem och Fritte och jag drog hem till Fritte (: Där var vi inne på nån konstig sida där man kunde chatta med nåra randoms, HAHA de va askul xD

Sen efter de kom pappa och hämta mig där så åkte vi hem till nåra andra kompisar och grilla lite.
Ja inte så mycket och säga nu men, sen när jag kom hem så satte jag på datan, men den snodde pappa så jag fick ta min lilla ist xD


Idag:

Just nu idag, så sitter jag och smsar med Lina och lyssnar på musik samtidigt som jag bloggar (;
Men idag ska pappa också ner till båten och hålla på där, och jag tänker INTE följa med xd
Jag hittar på något annat (:

Men sen klockan 17 idag ska jag hem till min farfar och vara där och fira två födelse dagar och tråka ut mig själv.. men hoppas att de går fort xD Nej vad taskig jag är nu, men de är långtråkigt att sitta och lyssna på människor som sitter och pratar om "sina" tider så sitter man där själv och bara "Öhh, vad ska jag säga nu då..?"





Det vart lite kortare om idag än igår, men aja xD
Lägger in en bild


Hahhaa när Maischof va en liten tjockis, har inget med inlägget att göra men jag saknar min hårboll ): <33333

Hoppas all den här texten är läsbar xD

Vi hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: