kungawesome

Here it comes right in your face..

Hur trött kan ma va'?

Kategori:

Hejhej!

Hahaha omg jag måste ha varit den tröttaste imorse, jag märkte när jag kom fram till planteringen att jag hade satt min tröja bakomfram HAHA vad jag börja garva åt mig själv, jag och Fritte stod och garva åt de x)
Vi skulle plantera blommor idag ju och jag gick upp halv 7 och sen åkte vi 8 för vi skulle vara där halv 9 sen börja vi plantera, de var enklast med enfärgade för de var bara att sätta i blommorna hur som helt, men i några skulle de vara blandade och då var man ju tvungen att göra ett mönster.
Men allt gick jätte fort, fast det var inte många som kom, men de väntar sig en annan överaskning (;
Vi plantera i 93 st stora runda krukor som brukar stå vid torg och sånt, haha  

Men aja, vi hade skit kul iallfall

Nu ska jag bara chilla för jag har träningsverk i fingrar, armar och rygg x)

Vi hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: