kungawesome

Here it comes right in your face..

Hihi

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!

Idag har jag varit med FrittePitte och är fortfarande med henne för hon ska sova här, YAY
Öhm, vi har varit ute och fotat liiite så bilder kommer längre ner i inlägget (;
Vi har precis varit och handlat lite middag, de blev taco, och sen lite annat ..

Sen har jag fixat blogg header till Fritte, och både hon och jag blev nöjd :D
Hihi, nu ska jag vara lite busig och byta blogg header igen, eftersom jag har gjort ÄNNU en till ny (:
IHIHIHI

Heh

men nu ska jag byta header!

Vi hörs



Usch så ful man kan va D:


Nått random jag gör.



P.s
Jag vet vem du är nu som kommenterar med olika namn.

Kommentarer

  • MEGGIE :D *Happyface* säger:

    2011-04-19 | 19:43:49
  • MEGGIE IGEN säger:

    meeeen ååh, klickade på enter så kommenterade ingenting D: fan xD

    Men tänkte bara säga att jag ÄÄÄÄLSKAR din header :'D dösnygg ;)

    Puss <333333

    2011-04-19 | 19:45:28
    Bloggadress: http://dabloggish.blogg.se/

Kommentera inlägget här: