kungawesome

Here it comes right in your face..

Hehe ups..

Kategori:

Hejhej!

Jag vet, asdålig uppdatering, men  nu ska jag berätta lite vad som kommer hända och vad som hände igår (:

                                                                       IGÅR

Så efter jag bloggat lite så gick jag på en promenad med Fritte och Meggie och Emelie, för vi alla hade så tråkigt så vi höll på att gå av, så då tog vi en promenad, sen vid halv 22 så gick Emelie och Meggie hem till sig medans Fritte följde med mig hem och hämta mina grejer sen drog vi hem till Fritte, för jag skulle sova där. Sen prata vi lite på skype och kolla film och sånt kul, snacka om allt och ingenting gjorde vi också.
Ja.. de var väl lite kort vad jag gjorde då..

                                                           MIN DAGS FORTSÄTTNING

Sen efter jag bloggat ska jag nog försöka få med mig Maxx och följa med mig och köpa lite godis till mig, för de har redan handlat och de har inte jag..
Men jag kom hem för ungefär 1 timme sedan från Fritte. Sen idag så ska jag bara chilla och vara "skriv social" med folk på msn och skype och annt x) Tror inte de blir någon promenad för mig idag, har sånn jädra träningsverk sen gympan :s


Men aja, nu ska jag försöka få med mig Maxx.
Förresten bild på mig just NU


HAHA, världens gladase bild, men de var den bästa, lovar de andra såg hemska ut :S Men iaf, justja.. kolla in mitt fina lockiga hår... HATARE, usch, vill ha raaaakt..

Vi hörs

Kommentarer

  • Emelie säger:

    haha snygging Lina....min FINASTE lina <333333

    2011-04-02 | 21:56:12
  • Fritte ♥ säger:

    Du är alltid så sööt, gullis unge <333333

    2011-04-02 | 22:05:56
    Bloggadress: http://theriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: