kungawesome

Here it comes right in your face..

Hehe - Fin rubrik

Kategori:

Hejhej!

Asså jag vte inte varför, och det är konstigt, men "HarryPotter" intro sången? Eller Den sången i förövrigt som finns med i den filmen bara ÄÄÄÄÄLSKAR jag, och jag hitta faktiskt den på spotify så jag sitter och lyssnar ihjäl mig den nu, den är så najs att bara tänka till och lyssna på (:
Haha låter lite mysko nu kanske men den är najs..

Den finns här på youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=eI_8fHzKlJA&feature=related

Det fanns typ 49856783749 verisioner, men den här var mest lik den som jag lyssna på på spotify (:


Men idag så har Fritte varit hos mig, och nej tyvärr hann jag inte blogga imorse så jag gör de nu ist, bättre än ingenting tycker jag iaf..

Har ingen bild att visa så det blir bildlöstinlägg, men det vart en länk ist


Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: