kungawesome

Here it comes right in your face..

Hann iaf (:

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!

Jag hinner med ett inlägg nu innan jag ska göra mig i ordning för festen.
Jag ska börja göra mig i ordning vid typ 16, och sen ska vi dra mot Fritte vid typ halv 18.
Jag är förresten hos Meggie just nu :D

HAhah måste bara berätta en kul grej som hände idag xD

Jag och Meggie går ut på hennes altan..
Meggie: AHHHH!!! DET ÄR EN NYCKELPIGA DÄÄÄÄÄÄR!
Jag: AHHHHH EN MASK!!!!
Meggie: OMG EN SNIGEL SPRIIIING!!!!
Jag: -sitter på altangolvet och garvar ihjäl mig, sammtigt som de kommer en fluga(?) och sätter sig i pannan på mig- AHHHHHHHHHHHHHHH EN FLUGA!!!! SRING FÖR LIVET!

HAHHAA vad jag dog xD
Det var askul
Allt de där hände sammtidigt som vi fick panik, sprang, hoppa och sprattla runt xD Måste sätt skit fult ut..

Men nu ska vi snart börja göra oss i ordning, så


Vi hörs

Kommentarer

  • Lina Knas Thoor <3 @ säger:

    Hahaha x) låter som en grejjag och Felicia brukar göra fan xD hahah <33



    2011-04-18 | 08:29:15
    Bloggadress: http://www.knasbarn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: