kungawesome

Here it comes right in your face..

Godmorgon

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!

Idag ska jag till skolan ._. mina lille broshor har ledigt idag de äcklena.. D: Nej då, så får man inte säga (:
Men jag vill också vara ledig idag, vi har ändå inget speciellt att göra..

Jag idag:

Hehehhe..

Men idag ska jag på en "fest" eller vad man nu kan kalla de, KALAS! 8D
Nej men iaf, då efter skolan ska jag dra hem till Meggie och fixa mig sen vid typ 18 ska vi vara hos Fritte och äta middag och hare najs, sen sover jag även över där, för jag pallar inte gå hem.
Hehehe.
Men jag tror inte jag kommer ha tid för att blogga mer, nu måste jag packa med allt som jag ska ha på mig på festen, som jag även måste släpa med mig till skolan, men om jag hinner kanske jag släpper av de hos Meggie x)
Bloggar om allt imorn (:

Idag trorja även att jag tar på mig mina astuffa solglasögon eftersom de är sol nu på morgonen :D
Najs info.

Men nu ska jag äta frukost och lyssna musik.

Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: