kungawesome

Here it comes right in your face..

Fredag

Kategori:

Hejhej!

Just nu har jag lite tråkigt, och sen sitter jag helt wierd på min stol.. typ ena benet på bordet och andra på golvet.. den ena foten har somnat.. kul info, jag vet men jag har trååkigt xD
Just nu socialar jag mig på msn och skype iaf..

Senare "ikväll" ska jag bara chilla och typ nörda datan. xD
Åh jag nös nyss.. :S HAHA najs info xD

Men åh trög fredag.. så har jag träningsverk precis HÄR och då vet du ju precis vart jag menar.. nej men jag har lite träningsverk mellan axel och armen. xD

Men nu ska jag sluta ge så intressant info..

Nu ska jag tråka sönder, bloggar mer sen

Vi hörs

Kommentarer

  • Meggie :D <3 säger:

    Joo nu kom jag på att jag lovade dig att kommentera din blogg, kom på de när jag kommenterade en annan blogg, ööh ja xD

    Meeeeen hejhej ! Jag har tråkigt, och vafan ska jag skriva .. ?

    Nu ska jag duscha, heeejdåååå :D <3

    Pusshejs <3

    2011-04-02 | 10:05:01
    Bloggadress: http://dabloggish.blogg.se/

Kommentera inlägget här: