kungawesome

Here it comes right in your face..

Redigerar bilder! :D

Kategori:

Hejhej, hela morgonen från klockan 11 då jag vaknade har jag redigerat en massa bilder. De blir ju faktiskt rättså fina. Och eftersom photoshopet i min data är väldigt segt så använder jag mej av picnik, och de går ju bra de med.
Här kommer några utav bilderna!










Jag blev faktiskt rättså nörjd med min redigering.
Men jag har ju tagit några av mina bilder som jag redigerat från google och gjort så de har fått en mer starkare eller suddigare färg och även lagt till grejer på de. Gjorde oxå så att de såg klarare ut.

Jag gjorde några av de hära i gårkväll oxå innan jag skulle sova.
Men nog om de.


Idag har jag inte något speciellt för mej, de ända jag vet att jag ska göra är att jag ska hem till mamma.
Men de är ju inte änjag tänkt åka dit. :)

Nu ska jag forsätta emd redigeringen och ja.. annat oxå :)

Vi hörs!

Kommentarer

  • ebba säger:

    tjena! du, jag skulle bara fråga en sak: när jag går in på picnik så kan jag inte redigera bara en bild utan jag måste göra ett sånt där kollage ju! Hur gjorde du för du har ju bara en bild som du har redigerat inte två som sitter ihop. Förstår du vad jag menar? Tacksam för svar...

    2010-12-30 | 17:13:52
  • Liina säger:

    Hur jag gör..? asså jag typ tycker ju först på 'starta' eller hur man nu ska säga och sen så trycker jag på 'redigera EN bild' för man kan ju välja om man vill redigera flera eller en bild eller göra kollage eller ja vad man nu vill göra. då trycker du på 'redigera bild' sen äre bara att starta c:

    2010-12-30 | 23:01:50
    Bloggadress: http://kungawesome.blogg.se/
  • ebba säger:

    hehe oj vad dum man känner sig hehe jag fattade direkt. tack så sjukt mycket och gott nytt år på dej. Ps. snygg blogg (följer den varje dag) ds.

    2010-12-31 | 15:21:50
  • Liina säger:

    Hahah, de va så lite c;

    Gott nytt år!!

    Tack för du följer min blogg c:

    2010-12-31 | 23:06:07
    Bloggadress: http://kungawesome.blogg.se/
  • Anonym säger:

    *You ate my cookie?

    2011-01-03 | 19:38:14
  • Liina säger:

    Du, de är inte änns jag som skrivit 'you eated my cookie' för de stod redan på bilden ^^



    och du får gärna skriva vem du är? -.-

    2011-01-07 | 16:17:54
    Bloggadress: http://kungawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här: