kungawesome

Here it comes right in your face..

HejHej :D

Kategori:

Nu har jag gjort mej av med den andra bloggen....
Tyckte inte den blev bra.. Aja nu kommer jag väl blogga lite mer.. Måste se till och få en fin blogg design som inte är för 'överdriven' design.. men just nu får jag ta nån 'standard' design
Idag har jag inte hittat på något specielt..
Igår fick jag en ny mobil... fick köa IN till elgiganten för att få en >-<
Aja
Jag fick en LGgt400 den är bra, och najs
 En sånn äre, en svart blev de då ^^  Har inte tagit några bilder på den än..
Men juste! God Jul i efterskott eller vad man nu ska säga :D
Jag fick en massa kul. Jätte gulliga örhängen plus halsband och armband, även en nagellacks torkare.. formad som en liten apa, så lägger man fingret på banan plattan så blåser apan på nageln, den va söt ^^
Sen fick jag en 'oversize' tröja med en stor smiley på :D
passar väl mej ;)
Men sen fick jag även en massa scrapbook saker ^^ Får nog ta och lägga in lite bilder på vad jag fått
Men.. de var väl de, kanske ett inlägg imorron :D
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: