kungawesome

Here it comes right in your face..

Chill..

Kategori:

Hejhej, idag har jag inte gjort något speciellt mest tagit de lugnt. men imorn, efter middan så ska jag dra ner till frittepitte dit kommer även Meggie :D<3
Längtar :)
Jag måste försöka övertala mamma om att de är en bra idé att jag ska sova där. Eftersom Meggie får så BORDE jag oxå få :)
Menmen, Jag har ängnat halva dan åt att göra mina nyårsnaglar man kan säga att jag börja kl.15.00 och va klart typ vid 18.00 :D
petigt va de. men de kanske ser lätt ut med de är svårt om man inte har tillgång till så mycket hjälp medel.
Men ni får se bilden nån annan gång för blogg.se kan inte ta upp bilder.. de stör mej nått så OTROOOOOOLIGT mycket.. får försöka att inte dampa xd

Jag som även tänkte ladda upp en bild på Min nya telefon, men de får vänta.. de kanske funkar snart i efterhand, men då kommer nog de inlägget för sig ifall jag inte orkar göra om de :)

Men nu ska jag sociala mot fritte och meggie och alla andra som skriver till mej på msn!

Hare bra! ses snart c;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: